Lokalizacja
Na ten temat napisaliśmy oddzielny wpis. Tutaj dodamy tylko, że lokalizacja jest absolutnie kluczowym, podstawowym czynnikiem sukcesu myjni samochodowej i warto być otwartym, na to co usłyszysz o wybranej lokalizacji od innych. Więcej o wyborze lokalizacji
Technologia
Dobra technologia to dobre wrażenia u klienta, który przyjeżdża na myjnię po raz pierwszy. A pierwszy kontakt jest decydujący. Jeśli klient będzie widział sprawnie myjące urządzenia, które skutecznie usuwającą, a nie tylko rozmazującą brud – sukces zapewniony. To odczucia podczas mycia zdecydują o tym, czy myjnia będzie się cieszyć dobrą opinią i kierowcy chętnie będą do niej przyjeżdżać. Z tego samego powodu warto dodać program mycia z pianą, bo kojarzy się ona większości kierowców z “lepszym” myciem.
Usługi dodatkowe
Myjnia to nie tylko mycie karoserii. Takie urządzenia jak odkurzacze, suszarki, opryski do felg, trzepaczki do dywanów, podajniki płynu, czernidło do opon decydują o odczuciach klientów podczas korzystania z myjni. Decydując się na usługi dodatkowe zyskujesz podwójnie.
- zwiększasz lojalność klientów (wybiorą twoją myjnię po raz drugi, ponieważ większy zakres ich potrzeb jest tutaj realizowany)
- zwiększasz wartość pojedynczej wizyty
Komfort poruszania się w obrębie myjni
- wygodny wjazd i wyjazd z myjni
- odpowiednio zaprojektowana komunikacja wewnętrzna
- odpowiednie promienie skrętu
- miejsca postojowe
Czystość i ład wizualny
Czyste i zadbane myjnie cieszą się większą popularnością i zainteresowaniem klientów. Bieżące sprzątanie piasku, błota i śniegu jest konieczne. Pomoże też ładne zagospodarowanie przestrzeni na terenie myjni. Uprzątnięte liście, przystrzyżona trawa, atrakcyjna attyka, oświetlenie led, ładne banery – to wszystko składa się na sumaryczne pozytywne doświadczenie klienta.